Humi bana bu şekil de konuşma hakkını kim veriyor? Bebeğimi nasıl beslediğim senin tırnağının ucu kadar ilgilendirmez bir ikincisi bebeği mi benden iyi kimse düşünemeyeceği için sana yorum hakkı da düşmez…imkanım olsa bebeğime ellerimle güzel şeyler hazırlarım ama şuan amleliyatlıyım bir koltuğa sabit şekilde nerdeyse yaşıyorum ve yanım da kimsem yok o şefayaliyi ikiye bölüp 4 aylık bebeğin eline veremeyeceğime göre lütfen hatsizlik etmeden önce yargılamadan önce haddinizi bilin burada ki insanları tanımıyorsunuz