Doktorunuza sordunuz mu ? Yani ek gida ya gecebilir mi diye , kafaniza gore vermeyin bence…
bu arada ben abd deyim burada da ek gidaya 4 bucuk 5. Ay da gecis yapiyorlar ama doktor kontrolunde ayrica bilinenin aksine cocugun kilosu iyiyse ek gidaya basliyorlar ,zayifsa degil (bunyesi kaldirmaz diyorlar) bilmiyorum tr de var mi ama yulaf ile baslaniyor burada baby oatmeal lar la