bimohr1406 burcuu26 bebek beziyle zaten sabit duruyor hareket etmediği için sorun olmuyor zaten sadece 3 gün tuttum bardağı sonra koymadım
Busesrmz 01asaf01 ahdkh8689 bimohr1406 ertugrulbey19 PPrensannesiiii Nebicimannesin Peki Devlette mi yoksa Özelde mi yaptırdınız ?
miniyengecburger Busesrmz 2 aylıkken yani yaklaşık iki hafta önce yaptırdık, lokal ve dikişli. Sadece ilk gün huzursuz oldu ilk çişini falan yaparken sonrası çok rahattı hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür
miniyengecburger Busesrmz Aslında bebeğin çişi iyileşmesine yardımcı oluyor normal bir şekilde bezini bağla dedi doktor 2-3 gün duş aldırmadık o kadar
elifsezer_ Busesrmz Evet yenidoğan süneti cok kolay geciyor agri süreci falan.Bende oğlum 20 günlükken yaptrmıştım.İlk 2 gun çiş yaptıkta aglıyo.Doktor ağrıkesici ve fitil veriyo onlar sakinleştiriyo.Ilk bir gün daha zor.Inşallah sizde kolay atlatrsnz🌺
Muhammedd23 Busesrmz ben bardakla felan bile uğraşmadım eve geldikten sonra cikartim. Bir hafta oldu tamamen iyileşti
spmommy Busesrmz en güzel zaman. 3 aylıkken yaptırmıştım hemen iyileşti. Hareketlenmeden halledin bence