226anne-26 Kızlar süt arttırmak için ısırgan otu çayını deneyen var mı Isırgan otu Anason Gibi bitkilerin sütü arttırdığı soyleniyor deneyen var mı…
Melindam 226anne-26 Laktamax Diye Bitkisel Bir Kapsül Var Deneyebilirsin. BEN O Çaylardan İçtim Bendr İşe Yaramadı Ama Lactamax Süper Etkili. HUMANA Still tea içiyordum Arttırıyor Sanıyodum Hiçte Arttırmıyormuş.
Aycayldrm 226anne-26 bn kullaniyorum ama bicik sey ictigim icin ne arttiriyor bilmiyorum her gun 1 veya 2 su bardagi isirgan iciyorum 2 su bardagida kimyon anason rezene karisimi humana 2 kez mesela yatmadan humana iciyorum gece sutum cok oluyo
Tugcelik 226anne-26 hepsini ayrı içiyorum ben bazıları karıştırıyor. Anasonu rezene yi poşet çay olarak aldım kimyonu da 1 su bardağı sıcak suyun içine 1 tatlı kaşığı Kimyon atıyorum ılıyınca içiyorum hepsini sabah akşam 1 er kere yapıyorum canım
Kubrapehlivan Melindam Bende humana içiyorum sütüm oluyor gibi🙏🏻 Bende hemen dediğiniz kapsülü deniycem
Aysima1234 Melindam merhaba 5. Ayından sonra etki edermı ki bebegım meme reddi yaptı sutum cok cok azaldı sımdı emmek istiyor ama bos bos emıyor gıbı hıc yutknma yok 😔
Melindam 226anne-26 Ben İnternetteb Sipariş Verdim. Ablam Kullanıyordu Onda Çok İşe Yarayıjca Bnaa Verdi.
226anne-26 Tugcelik peki işe yarıyor mu canım. Bende deneyecegim kimyonu suya koyduktan sonra hepsini mi içiyorsun postası nıda yani
Tugcelik 226anne-26 ben yaradığını hissediyorum canım hem gaz için de iyi diyorlar. Kimyonu suyu her içmeden önce karıştır yoksa taneleri dibe çöküyor taneleriyle birlikte iç
Tugcelik Papatyaseverrrr kimyonu her içmeden önce karıştır yoksa taneleri dibe çöküyor taneleriyle birlikte iç
Tugcelik 226anne-26 kahvaltıdan sonra ve akşam yatmadan önce canım tabi gün içinde sen istediğin zaman iç bazen vakit bulamıyorum içmeye öğlen içiyorum fark etmiyor o