Eslemmomy valha cnm biz 3 aylıgız evet cok kücük bence doktora sordum büyük bez mi kücük bezmı iyi dedim tabiki herzamn biraz buyuk olsn ki rahat hareket ettirsin dedi 6 kiloyuz 4 njmars kullanıyorum asırı kücük bezler zaten bence sana 4 de iyi olur 3+ da olur