Eslemmomy kilosuna göre alıyorum, benim kızım da 2,5 aylık 2-3 haftadır 3 numara bez kullanıyorum, 5.400 şu an kilosu. Göbeğini sıkı bağlamayıp bacaklarını da parmağımla biraz rahatlattıktan sonra rahat oluyor. Hatta 160 lı paket aldım yeni, yine 3 numara. 1 paket de 4 numara aldım geçiş zamanı elimin altında bulunsun diye.