Defnem30 Merhaba. 27 günlük bebegim var. Yüzünde önce isilik olmaya basladi doktora götürdüm bana fito krem kullanmami söyledi minnack bebek bu. Şuan ki kızarıklıklar isilik şeklinde değil ve kafasına doğru yayılmaya başladı. Çok korkuyorum . Acaba şampuan alerjisi falan mı
Elifsultan1 Defnem30 benim bebegiminde boynunda başladı yayıldı hangi kremi kullandıysam geçmedi en son gün aşırı yıkamaya başladım boynunu yıkadım kuruladım ya da sildim kuruladım o şekilde geçti fikir olsun
Alprsln Defnem30 benim bebeğimde de vardı bana da aynı kremi verdi doktor ama kullanmadım meğer kilo aldıkça doluluk oluyormuş öyle diyorlar gerçekten kilo alırken oldu sonra kendiliğinden geçti
Zeyavz Defnem30 alerjide olabilir çok kalında giydiriyor olabilirsin hergün yıka ve yağ nemlendirici krem kullanma bebeklerin ilk zamanlar şampuana bile ihtiyacı yok sürekli yıkayıp pamuklu giydirirsen iyileşir inşallah
Seydameva Defnem30 bebeklerde olması normal hemen her bebekte oluyor bebek kilo aldıkça sivilce gibi oluyor yüzü bebeğe et olur derler endişe etmeyin 😊
Zeyavz Defnem30 dediklerimi yapın 4 5güne iyileşir iki çocuğumdada yaşadım çünkü hassas yapıya sahip oldukları için ☺️
aLmisMomSs Defnem30 Canım minik minik sivilce şeklindeyse eğer hiçbir ilaç kullanma sütçük lekesi denilen bir durum var. Benim bebeğimde de vardı böyle mini mini isilik değil sivilce gibi sadece yüzünde ve kafasına doğru yayıldı 2 aya doğru kendiliğinden geçer dedi doktor
Mircet Defnem30 canım kozmetik alerjisi olabilir benim bebeğimdede oldu sampuanını değiştirdik her gün yıkıyorum iki günde bir şampuanlıyorum yavaş yavaş geçti
Rengin Defnem30 isilige en güzel çare bol bol yıkamak kurulayıp nemlendirmek. Havalar daha sıcak her gun yikayin bebeginizi hem rahatlar. Geçmezse baska bir doktora gidin olmadi.
Tubau Defnem30 çok sıcaklıyo olabilir mi acaba? Benimde öyleydi yani kafasına geçmedi ama yüzü boynu öyleydi. Kundağı daha ince örtülerden yapmaya basladım. Elektrikli soba açıyodum odada daha bebek üşür diye. Açmadım. Ve şun azaldı yüzündekiler. Tabi farklı bi durumda olabilir ama sadece benimki fikir. İnşaallah geçer 🤍
Havvana Benim bebeğimde de ayni şekilde olmustu bol bol yıka krem filan kullanmadım ben de normal bi durum diye bol bol yıka bir ara nişasta sürmüştüm bir iki kez sulandırıp hafifletiyodu sanki.İki uc haftay geçer büyük ihtimal
sehheerr Merhaba 27 günlük benimde bir bebegim var adıda defne🌸 bnde yaşadım sivilce şeklinde isilik gibi doyumluk derler hiç üzülmeyin geçiyor doydugu için çıkıyor,büyüyor bebeginiz birde saf Gül suyu ile silin yüzünü .
Defnem30 sehheerr aynı gün doğup adaş olmuşlar 😊😊🥰 ay inşallah öyledir o kadar çok uzuluyorum ki umarım bi an önce geçer