Bill Çok bağırıp çağırıp zorlaniyorsa ağlama krizine giriyorsa bence gaz damlası kullan. Kendi kendine ıkınıp tepinip cikariyorsa boş yere kullanmanı tavsiye etmem. Bitkisel içerikli gaz damlaları da var ama rahatsız edecek boyutta değilse gerek yok. Bebeklerin bağırsak fonksiyonları tam gelişmediği için anne sütünden ya da mamadan oluşan gazları çıkarmakta zorlanıyorlar malesef.