Bill 1 aylık olmuş bebeğiniz, artık gaz için ilaç kullanabilirsiniz. biz nurse harveys damla kullanıyoruz günde bir kere. 20 damla ağızdan çay kaşığı ile. bir çay kaşığı ediyor hemen hemen 20 damlada zaten. gazı kolay ve kendisi çıkartsın diye ilaçlar. ama yine de bizlerde tabi gaz çıkartma işlemi yapıyoruz 😊