Muhammedd23 MiraysMutti kaç kilo zaten uzun süre 4 kullanıyor belki bir aydan sonra kilo almıyorlar pek
Muhammedd23 MiraysMutti büyük oğlan 11 kilo 4+ kullanıyoruz küçüğünü hâlâ tartmadin sağlık ocağına gidip. Bence iyi olur 4 . 3 de iz çıkartır
bayankitapkurdu MiraysMutti oğlum 4.ayından beri 4 numara kilot bez kullanıyorum o iz yine de oluyor valla 🤷🏻♀️
annesininaslani MiraysMutti uzun zamandır kullanıyorum canım sanırım bebeğim 6 7 aylıkken başladım ve şuan asla cırtlı kullanamam büyük rahatlık
6714431 MiraysMutti ben kullandım hiç memnun kalmadım bende 3 e kadar kullanmıştım 4 geçince lastikleri sıktı. Kakasini taşırdı degistirdim.hic bir sıkıntı yasmadım a 101 bezini kullanıyorum
2prematureannesi MiraysMutti benim için öyle daha rahat oluyor çünkü canım disarida yada misafirlikte alt değiştirme bazen zor olabiliyor
Meftunbade Kızım 6 aylik 4 numara kullandık kulot bezini iz yapmaya başlamıştı 5 numarası kullanılır güzel bez