Kubranoyan KeremTalha_4153 canım sürekli içimden dua ediyorum ama sakinleşmiyor bugün çok yıprandığımı farkettim gerçekten psikolojim çok bozuldu artık oğluma yetememekten korkuyorum ☹️
KeremTalha_4153 Kubranoyan canım sen yıprandıgın için öyle zannediyorsun.. Ama gerçekten insanın psikolajisi bozuluyor.. oğluna yetememek gibi bir düşüncen olmasın çünkü hiç kimse bir annenin yaptığını yapamaz. Evet yoruyor sizi uykusuz kalıyorsunuz hayat düzeniniz yok bu sadece sende değil diğer annelerede oluyor. Bende öyleyim annelik insanı fazlasıyla zorluyormuş.. Ama bir taraftanda dünyanın en güzel duygusu.. seni çok iyi anlıyorum.. Ama asla yetememezlik düşünme oğluna o sevgiyi bile senden başkası veremez . Senin nefesini kokunu alması bile susmasına yetiyordur..
Kubranoyan meza Gerçekten insanın psikolojisini alt üst eden bir durum Allah sabır versin hepimize canım ☹️
Kubranoyan Defne_cicegim kesinlikle canım bebeği böyle olmayan anlamaz oğluma bağırıp yanlış bir davranışta bulunacak onun da psikolojisini alt üst edecek diye korkuyorum ama böyle de kendi kendimi yiyorum ☹️
Defne_cicegim Kubranoyan Allah yardımcımız olsun tatlım ben bi kere bağırdım gözümün içine bakarak ağladı şuan bile ağlamamak için kendimi zor tutuyorum çok pişman oldum ama iş işten geçti 🙁
Kubranoyan Selinkaradag ya anlamıyorum neye bizim çocuklar böyle oldu uslu olan nasıl oluyor ya da en azından uslu olmasın istemiyorum ama her şeye niye ağlayarak karşılık veriyor neden hep tepemde sürekli huysuz ☹️
Selinkaradag Kubranoyan çevremdekiler bebek dediğin böyle olur diyor maşallah bildiğin bizi yönetiyorlar 😂her gün geçecek diye umut ediyorum😂😂😂7aylık benim bebeğim 2 diş çıkardı devamı yolda sanırım diş diye kendimi teselli ediyorum😂😂😂
Kubranoyan nur_eayni_h çok iyi anlıyorum canım seni artık bir yerden sonra psikolojimin bozulmasından çocuğuma gerektiği gibi annelik yapamayacağım dün korkar oldum sabrım kalmıyor ☹️
nur_eayni_h Kubranoyan gerçekten ben dayanıklı bir insanım bu dayanıklılığımla ablama bile ablalık yapacak kadar soğuk kanlıyım ama artık kendimi tanıyamıyorum çok yorgunum sabırsız oldum psikolojik olarak herşeyden etkilenen Zayıf biri haline geldim ve bu değişim ve bu değişimin de farkında olmak da ayrı yıprattı beni ancak Allah’ım sabır versin kızıma da sağlık sıhhat versin bir sıkıntısı sorunu olsa napardım diyip şükrediyorum 😔🤲
Ruyamm Kubranoyan wifiden uzak olunca ağlıyolar😂 Kızım 5 aylım dibinden ayrılıyım ağlıyor önceden babasıyla arabada gezerdi şimdi köşeyi dönünce çığlık atarak ağlıyormuş wifi çekmeyince ağlar tabi😍
Kubranoyan Ruyamm 😂 valla masallah canım ne güzel espriyle yaklaşabiliyorsun benim artık gülecek espiri yapacak bile hevesim sabrım kalmadı ☹️
Kubranoyan Kuzey-41 canım basta alıştırmadım simdi de açsam bile en fazla bir iki dk bakar sonra yine anniii diye durduk lere ağlar tepeme çıkar asla tek basına oturup da bakmaz
Ruyamm Kubranoyan kız benimde sabrım kalmadı şimdi uyuduğu için az enerji depoladım ondan ama napalım birde güzel tarafından bak hoşumuza gidiyor ama
Gunes05 Benim oğlumda 14 aylık sürekli peşimde ve sürekli emmek istiyor. Tuvalete gidiyorum peşimde. Mutfaga gidiyorum ayaklarıma sarılıyor iş yaptırmıyor. Birşey desem ağlıyor hemen. Bugun öyle yorgunumki bir yandan başım ağrıyor. Ne zaman gececek bu günler bilmiyorum.
Kubranoyan Gunes05 sanırım bizim kaderimiz böyle en kısa zamanda biter ve ay ne günlerdi der diyip oh çekeriz canım insallah ☹️
Kubranoyan Ruyamm basta benim de çok hoşuma gidiyordu ama öyle tükendim ki artık eşime neden gitmiyor niye bütün sorumluluk bende diyip üzülüyorum ☹️
Smnl Kubranoyan ayy diş bu ya kızım çıkarana kadar böyleydi eşim gelince wc ye girip ağlıyordum. Cok zor bir dönem insallah tez zamanda patlar dişi ama bi patlayınca ard arda geliyor 2 ay sürdü 2 alt 2 üst çıktı şimdi normaliz yeni diş gelsin istemiyorum valla 😔 bi de tek çıkınca diğerleri çıkarken memeyi bi ısırması var 😔 ne yapalım böyle büyüyorlar sağlıklı olsunlar da bugünler de geçer. Bol sabır diliyorum size 🙏💕
Gunes05 Smnl bnm oğlumun azı dişleri cıkıyor bana düşkündü öncedende ama son gunlerde cok farklılaştı. Huysuz, sürekli emmek istiyor, aglıyor, cok hareketli ve yanımdan ayrılmak istemiyor.
Kubranoyan Smnl Allah razı olsun canım insallah dediğin gibi diştir ve en kısa zamanda geçer yoksa ben tükenicem ☹️
Kubranoyan Gunes05 umarım en kısa zamanda dişlerini çıkarır canım Rabbim sabır versin çok zor insallah bizimki de diştir bir an evvel çıkarır ve rahatlarım ☹️
Balkupummm Kubranoyan 9 aylik oglum tipkisinin aynisi 🙂 Bu aralar dahada artti dis cikariyor evet ama surekli boyleydi kendi kendine bi oyunlar oynasa oyuncaklarina baksa kesfetse ahh ahh 🤷
Kubranoyan Balkupummm bu diş bizi bitirdi onlara da yazık küçücük bedenleriyle bu ağrıyla mücadele ediyorlar ama bu kadar huysuzluk bu kadar mızmızlık insanda sabır falan bırakmıyor ☹️
Balkupummm Kubranoyan Bende onu dusunerek sabrediorm cok zor onlar icinde o aci disler cikinca duzelseler bari ama sanmiyorum cunku evde sabahtan aksama kadar benimle alisior bana aksam babada bile durmuyor bu virus yuzunden biyere cikaramadim oglumu alisamadi kimseye hic biseye
Kubranoyan Balkupummm aynı şekilde canım sanırım bu virüs hem bizim hem de zamane çocuklarının psikolojisini epeyce bozacak gibi duruyor ☹️