Kızlar 9 buçuk aylık oğlum sabahın 6 sı şansım varsa 7 sinde uyanıyor gün içinde en fazla yarım saat uyuyor sürekli tepemde yerde otursam üstüme çıkıyor mız mız sürekli ıhhh ıhhhh anniii annniii eee eee diye böyle mırıldana mırıldana geziyor artık sesi kulağımda çınlıyor eşim aksam geliyor babasında da durmuyor anne anniii diye diye arkamdan geliyor artık sinirlerimi hakim olamıyorum. Hiçbir şeyden haberi yok bebek zaten bağıramıyorum kızamıyorum böyle içime ata ata patlicak gibi oluyorum ne oyuncakla oyalanıyor ne bir şeyler gittikçe düzeleceğine daha da huysuz oluyor. Yabancı gördüm mü direkt ağlamaya başlıyor kıyamet kopuyor babasını bile istemiyor. Ne yapıcam nasıl düzelecek bilmiyorum. Acaba diş çıkaracak onun huzursuzluğu mu nedir gerçi diş diye diye kaç ay oldu ne gelen var ne giden bir yeri ağrıyor desem işine gelince gayet mutlu ben mi böyle alıştırdım kendime bilmiyorum gözümden ayırsam kafasını vuruyor düşüyor yanımda dursa artık boğuldum. TV açmıyorum telefon alamıyorum elime bütün gün bitişik ikiz gibiyiz sussa yanımda dursa ona da razıyım ama sürekli mutsuz annii anniiii diyip duruyor off Allah’ım geçecek biliyorum ama ne zaman ☹️☹️