Tubis Prensannesi29 1 2 damla çok az 1 tüpü bitirecek şekilde burunlara sık hemen ters çevir gaz çıkarır gibi sırtlara vur ben öyle çözüm buldum ne var ne yok cikio
Prensannesi29 Mervee35 1,5 aylık henüz bi zararı olmaz heralde dimi gerçi sıktığım serumda tuzlu su zaten ama bilemedim
Mervee35 Prensannesi29 benimkide1 hafta sonra 2 aylık olcak. Gaddarım ben bu konularda. Diğer türlü yapmazsam daha çok acı çekcek 😪
Tubis Prensannesi29 saçmalama birşey olmaz çocuk öyle daha cok rahatsız olur bizde geçirdik herkes öyle yapıyor birseyde olmaz korkma o kadar
mavilimsi Prensannesi29 fazla ilerlemeden bi doktora gösterin.allah korusun ilerlerse bronşite çevirebilir.geçmiş olsun
Prensannesi29 mavilimsi Gittik doktora ama doktorumuz sadece serumdan hergün damlatmamı söyledi onu zaten damlatıyordum aşırı balgamı yok ama gece sabaha karşı rahatsız oluyor
Prensannesi29 Mervee35 Yok bende aşırı olmadıkça ağlamasına dayanabiliyorum yeterki iyi olsun diyorum çünkü daha ileri gidip kötü hasta olursa kendimi affedemem ağlasın ama iyi olsun diyen annelerdenim