Prensannesi29 o aylarda bizde yaşadık aynı sorunu. Bunun sebebi bebeklerin sinüslerinin gelişiyor olmasıymış. Yapılacak tek şey serum fizyolojik ve aspiratörle çekmek malesef. Biraz sabır istiyor ama düzeliyor bir süre sonra. Serumdan şırıngayla çekip sıkıyorsunuz burnuna. Sizin bebeğiniz henüz küçük olduğu için 1-1,5 ml yeterli bir burun deliği için. . Mesela benim kızım 8,5 aylık şu an ve ben 2,5ml sıkıyorum.