Canım sen zaten annelik ediyorsun ağlamasına dayanamıyorum diyorsun zaten annelik etmesen iyi bir anne olmasan bırak ağlasın dersin , inan biz de öyleyiz ek gıdaya geçmedik ama uyku sorunu herkes te var , bebeğimin uykusunun gelmesini istemiyorum ya eziyet resmen , halimi bir görsen acırsın yani aylardır alınmamış kaş , dip boyası gelmiş geçmiş saç , en bol bol kıyafetler ,sürekli mız mız bir bebek hemen hemen her bebek aynı uDişleri çıkıyordur belki onun huzursuzluğu vardır sen daha iyi bilirsin , uyku için profesyonel destek alabilirsin 🥺