Benim bebeğim 4 buçuk aylık onunda ara ara kusmaları oluyordu Dolu dolu şekilde. anne sütü alıyor sadece ne zaman isterse ozaman veriyordum ama doktorum anne sütü olduğu işin benim yediklerim dokunup alerji yaptığı zaman kusar yediklerini kontrol et ne yedikten sonra kusuyorsa o yapıyordur demişti gerçekten dikkat edince anladım nelerin dokunup dokunmadığını, üşütme vs de olabilir