Bebeğim dün geceden bu yana aşırı derecede kusuyo. Bugün doktora götürdüm kan degerleri normal ultrasonla bakıldı oda normal bide idrar yolu enfeksiyonuna bakamadık işemedi bebeğim haftaya bakılcak iniallah bi sorun çıkmaz ama bebeğim her emzirdikten sonra ne var ne yok çıkartıyo emdigi 4 5 dakika ama içinden çıkan tankerle boşaaltıyo sanki, doktor reflü olabilir kusmalarını takip et ona göre tedaviye başlarız dedi, acaba böyle bişey yaşayan varmı kesin reflümüdür ve bunun tedavisi nedir çok üzülüyorum. Reflü yatagı kullanıyorum ayrıca yapmam gereken bişey varmıdır