fatima kesinlikle bir göz doktoruna gitmelisin Benim de doğduğundan beri bir kız bebeğim de var Bir gözü daha fazla sulanıyor ve çapaklanıyor diyorum kontrole gittim Doktor geçmediğini söyledi Damla kullanıyoruz Damla kullandığımız halde geçmiyor 10 gün sonra eğer geçmezse yeniden gel dedi ve bu durumun alerjik olabileceğinden bile şüpheleniyorlar altıncı ayda alerjik testi yapacaklar geç kalmak göz çok önemli