fatima merhaba hanımlar 47 günlük bebeğim var ve sağ gözü sulanıyor aynı zamanda diğer göze göre oldukça fazla çapaklanıyor. sizce bu durum geçici mi hastaneye gitmeliyim? tecrübesizim bu konuda ne yapacağım konusunda yol gösteririr misiniz??
Ozalmir fatima bnm bebegimdede olmuştu doktor ilaç yazamam küçük demişti serçe parmakla göz kanalına masaj önerdi ufak ufak birde ılık su ve pamukla tek sefer siliyordum yinede doktora götürün ihmal etmeyin çünkü artabiliyor
Mehmet fatima Ben sürekli pamugu ılık suyla ıslatıp gözünü sıldım. Bır kezde ılık cayla sıldım. Ikı gunde göz capaklanması gecmıstı. Gecmıs olsun:)
zcn01 fatima benim oglumda da var ayni sorun suan 2,5 aylik 10 gun surunce ve gozu sisince biz doktora goturduk meger mikrobikmis🤷♀️ Bebekler icin steril goz temizleme mendilleri var onlardan da kullanabilirsiniz
[silindi] fatima dün bizimkide çok arttı 1 haftalığız daha gözüne kendi sütünden döküp ılık su ile sildim geçmiş şükürler olsun gözü kapanmıştı Baya iyi geldi
fatima Ozalmir masaj nasıl yapacağım peki? Allah korusun başka bir sorun olmasın diye evham yapıyorum ister istemez
esrarisoy Bence gidin çünkü göz pınarıyla ilgili bir şeymiş de olabilir. Doğduktan sonra o pınarlar bir süre gelişmiyor olabilirmiş falan zaten 2. Ayda benekleri göz muayenesine götürmek gerekiyor
Ozalmir fatima serçe parmağınızla burun ve göz arası kısıma bastırıp bırakıyorsunuz minik minik nazikçe ama doktora götürün inşallah ilaçta vermez
Annesinin1tanesi fatima benm kızımnda gözü rüzgardan etkilendi saniyelk rüzgar gözne enfeksiyon kaptırdı sarı sarı akıyordu çayın demine pamuğu batırıp sildim iki günde geçti birde sütümden damlatıyordum
fatima Annesinin1tanesi çayın demi dediğimiz demlenmiş çay değil mi ? yanlış bir şey yapmayayım sonra