Her bebek aynı değildir tabi bazıları bir hafta erken başlat bazıları bir hafta geç en önemlisi sağlık tabi .elbet bir gün hepsi emekleyecek yürüyecek ben doğucaya güne kadar bile inanamıyordum herşey hayal gibiydi 7 senenin sonunda kavuşunca her anı çok özel ben ondan daha çok meraklı ve heyecanliyim
Deletedmom418 alt açma bezleri var ben onlardan kullanıyorum naylonlu üstü pamuklu yoksa dediginiz gibi isemedigi yer kalmazdi🤣🤣