Zumra_ benimki bugün tam 1 aylık ve yaklaşık 15 gündür çekiyoruz gaz tam bir kolik yememe içmeme dikkat ediyorum kesinlikle gaz yapan bir şey yemiyorum içmiyorum bebeğimi hamağında sallayarak yada ayağımda sallayarak uyutuyorum buna rağmen gaz problemi çok yani cidden tam bir kolik, 3 gündür falan biogaia+relactaz kullanıyoruz hafiflettiğini gözlemledim ama ne kullanırsan kullan tamamen geçirmiyor gaz sorununu, bunu doktorumuz da damla yazarken söylemişti ne kullanırsanız kullanın gaza kesin çözüm olmayacak Bi süre çekeceksiniz vs demişti