meryemkisa Karen reflüdendir bizimki de öyleydi AR (Anti Reflü) mama kullanmaya başladık çol şükür kusmuyor artık sende dene Aptamil, bebelac, humana hepsinin ar si var biz humana ar kullanıyoruz tavsiye edebilirim aptamil ar berbat 🤦🏻♀️
Karen meryemkisa çok teşekkür ederim canım ya bende mama değiştirmeye karar verdim aptamil ar neden berbat kullandınmı