Karen merhaba, bende çok mama değiştirdim en son sma yı sevdi onu yedi bebeğim. 3 ay hiç sorun yaşamadık aonrasında her yediğini çıkardı. Sürekli. Mamayı değiştirdim. Bebelac gold aldım o da isal yaptı. Sonra doktoruma danıştım aptamil önerdi 2 haftadır sorunsuz ilerliyoruz çok şükür. Bencede mamadandır değiştirmeni öneririm 🌸🙏🏻😘