Isadasuk benim kızım 12 ay 15 günlük . Emzirirken saçlarını okşarım hep. Ensede beze elime geldi başımdan aşağı kaynar su döküldü o an. Hemen hizasında karşısında da aynı beze vardı. Sabahına doktora gittik hemen tabi ben gecesinde netten bin türlü senaryo okudum uyku uyuyamadım . Doktorumuz muayene edince . Sakin olun dedi . Bunlar zaten hepimizde olan bezeler . Kafadaki yağ tabakalarına gömülüler . Büyüdükçe kafa şekli değişiyor o kısımlardaki yağ tabakası azalıp aratabiliyor, belirginleşeliyor o yüzden dedi . Bu boyutun dört katı olunca kontrol edilmeli dedi . Sürekli ellememek de lazımmış. Rahatladım doktor öyle deyince ama yine de arada sıkıyo canımı aklıma geldikçe . 🤷🏼♀️