Isadasuk canim benim bebegiminde var. arada biraz siser hatta. Doktor lenf bezi dedi her insanda olur o genelde. Hatta hafif burnun aksa, grip olsan, nezle olsan ya da egzama vs herhangi bir hastalik gecirsen o hemen sisermis. Onemli birsey degil yani vucudumuzu koruyor o bezler. Sadece hareketlimi oynak mi yani ona bak. Ve arada bastirmadan kontrol et cok buyumemesi gerek. Asiri buyurse o sikinti sadece