OzgeUyg 2 aylık bebeğim var benim de. 5 gündür falan Tat koku kaybı hafif öksürük ve ses değişikliği oldu bende. Test yaptırmak istedim Annem babam eşim bana deli muamalesi yaptılar. Senin bişeyin yok emzirirken üşüttün, mevsim değişimi falan dediler. Engel oldular bana. Bugün daha iyi hissediyorum kendimi ama bebeğimde bişey varmıdır diye aklım gidiyor.