OzgeUyg öncelikle çok geçmiş olsun geçen hafta bende eşimde maalesef pozitif olduk çok zor günler geçirdik kızım 1 yaşında emiyor tam diş dönemiydi hala inanamıyorum bugüne nasıl geldik nasıl iyileştim Rabbim yardım etti sakin ol sabırlı ol emin ol geçecek bebeğin için güçlü ol sen annesin ayakta durmak zorundasın ellerini bolca yıka çift kat maske tak ve emzir bebeğini sakın emzirmemezlik yapma bol su iç zencefil limon kaynat Bol yeşillik sebze yemeği kefir turşu şalgam ev yapımı sirke beslenmene dikkat et eğer yemek yemEzsen olmaz
ben ilaç kullandım 5 gün emzirmemem daha iyi olurdu tabi ama çarem yoktu yavrum memeye çok düşkün mümkün değil kesemezdim Allah’a emanet diyip emzirdim ilaç da kullandım
yapayalnızdık çocuğa bakacak hal kalmadı mecburdum emzirmeye ya öyle yavrum telef olacaktı yada ilaçlı süt mecbur emzirdim 😔 çok şükür kızıma bişey olmadı bi gün sadece hafif ateşlendi .. doktoru çocuk da pozitif tir korkma dedi ateş ishal oluyor Muş sadece biz yaşamadık ..
ilaç yetişkinlere bile yan etki yapıyor Muş daha sonraları ama çarem yoktu İnşaallah bişey olmaz inşaallah İlerlyen zamanlarda bişey çıkmaz dua etmekten başka çarem yok 😔
şimdi çok şükür iyiz karantinadayız