Eminenurturk madacassol krem verdi hiç hafifletmedi zeytinyağı sürdüm dene istersen pedler zaten bi kaç gün sonra pişik yaptı günlük ped kullandım yeri geldi bugün daha iyiyim oturabiliryorum rahat bi şekilde emzirmek bile işkence oluyordu oturamıyosun alt tarfın zonklamasından emzirirken canın yanıyo falan Allah yardımcımız olsun zor süreçler