Benim bugün 20. Günüm. Hastaneden çıkıp eve geldiğimde çok hafif bir ağrım vardı ama oturmaktanda haraket etmektende hiç kısıtlamadım kendimi o da 1 haftanın sonun da tamamen geçti. Dr. Kotex kullanmamı tavsiye etmişti kanamam için diğerleri terleme yapıyor. Ve her 1 saatte ped değiştirip batikonla temizledim ben. Gün aşırı duş alıp saç kurutma makinasıyla kuruttum. 3 gün önce kontrolüm vardı tamamen iyileşmiş dr çok iyi bakmışssın dedi.