Reçetesiz alınmıyor diye biliyorum. Sağlık ocağıda yazmıyor illa ki çocuk doktoru yazacak bunun için zaten doktora mecbur gideceksiniz. Ee gitmişken hem kontrolü olur hemde aşısını almış olur kurallara uyduktan sonra hiç bişey olmuyor. Her ay çocuğumu düzenli hastaneye götürüyorum çünkü bir sağlık sorunu varsa önceden teşhis edilsin diye tedavi olması gerekiyorsa da olsun diye. Geçen ay yine gittim aylık kontrolüne kızımdan 3 gün sonra doğmuş bir bebek annesiyle sohbet ettik sıra beklerken 6 aylık olmuş ilk defa getirmiş çocuğu ve inanın yaşıt olmalarına rağmen benim kızım onun yanında 9 aylık duruyordu sanki aylar vardı aralarında evet belki yapısı öyle ama inanın benim kızımda çok minyon daha ne kadar minyonu olabilir ki derken gördük yani demek istediğim belki o bebekte gelişim geriliği vardı belki iştahı kapalı yemek yemiyor ama anne bi haber. Biz neyse de çocukların muayneleri kesinlikle aksatılmamalı biz 2 buçuk aylıkken rotaya yakalandık çok zor bir süreç o yüzden gidin ve güzelce uzmanına yaptırın sağlıklı günler dilerim🙏