Merhabalar güzel anneler, kızım 95 günlük oldu ve ben Rota Aşısını yaptırmak istiyorum. 3.ayda sanırım ilk dozu yapılması gerekiyor, biliyorsunuz ağızdan enjeksiyon yöntemiyle yapılan bir aşı bu, evde kendi uygulayan var mı bebeğine bu aşıyı? Kısacası Rota Aşısıyla ilgili bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız