Tüm yorumları okumadın, belki söylenmiştir ama bu ağrı gazdan oluyor, bitki çayları vs en ileri lavman yapın geçsin
bende aynı ağrıyı yaşayıp dr a gittiğimde , gaz deyip küçümsemeyin , kalp spazmı bile karışabilir ağrısı demişlerdi
bol hareket, dizleri karına doğru çekerek yürümek ve merdiven inip çıkmak