Benim de aynı şekilde olmuştu dayanılmayacak bir ağrıydı. Apranax ve dikloron diye ağrı kesiciler var onları içtim bol kahve tüketin. Dayanılmayacak hal alırsa serum takıyorlar doğum yaptığınız hastanede o da iyi geliyor. Benim 1 hafta sürdü omuz ve boyun ağrım.