Bizde yarın 2 aylık olucaz ayakta sallanmaya alıştı gün içinde ayağımdan indirdiğim an uyanıyor o yüzden hep ayakta ben bir iş yapamıyorum uyandığı zaman konuşuyorum gülüyor ve yüz üstü uyuyor benim bebeğim gazdan dolayı sırt üstü yattımı kundakta yapsam ayaklarını kendine çekerek uyandırıyor kendini gece uykusuna girince yüz üstü yatırıyorum öyle alıştı