NilsMomm ayseeeey kullaniyodum ama çok bı etkisi olmadı biz de masaj vs yapiyoruz.metsille biogaia kullaniyodum metsili bıraktık
ayseeeey Busra1998 ben alistirdim iyice canım normalde yapmam uyuyacagi zaman yaparım ya iyi oluyor karnı agrofiginda falan o ayaklarını havaya kaldırma bizde de oliyor
ayseeeey reynwoman o karın gurultusu bende de bizimki de çok gurulduyor karım ağrısından olabilir diyorlar bağırsakları hızlı çalışmıyor ama kakasını geç yapiyor
ayseeeey reynwoman karnını mi aç ki canım sen doydugunu sanarsin ama doymamış olabilir bbizim de oyleydi
ayseeeey NilsMomm metsil en düşük damlymis zinco ile canım bio iyi diyorlar maflor iyi diyorlar bide maflor çok iyiymiş
Kubrapehlivan reynwoman Sizin yapabileceğiniz birşey yok ki🙏🏻 Keşke eşiniz bunu anlasa ve yardımcı olmaya çalışsa. Siz stres yaptıkça bebeğiniz de stres yapıyor gaz sancısıyla stresli olan bebekte zaten susmaz☹️
reynwoman Kubrapehlivan evet maalesef öylee diyolar napcagımı bilemiyorum bende elim ayağım dolanıyor o ağladıkça
ayseeeey reynwoman Bir hafta sonra ikinci ay kontrolmuz var canım sorucam ben bende merak ettim usuttugu için mi bilemedim
NilsMomm ayseeeey olabilir canım çünkü pek yararını gördüğümüzü soyleyemicem metsil hakkında.zinco almadık ama çok duydum bakalım olmadı zinco veya maflor deneyebilirim ya gaz bebekleri mahvediyor😔
gamzecagan Bizimkinde de gaz problemi var gazını çıkarırken ağlıyor hep. Kucakta sallanarak sakinleşiyor. Pazartesi aşılarımızı yaptıracağız. Umarım çok huzursuzluk yaşamaz🙏
Bcdi Bizde tam 60 günlük olduk bugün. 10. günden beri kullanıyoruz biogaia+sab simplex. 3. Ayın bitimini iple çekiyorum. Her gece 3 ile 7 arası krizdeyiz.
nimet_52 bitanem123 ahaha aynı ben dudağını büzüp ağlayınca çok sevimli oluyo öpe öpe doyamıyorum sonrada susturamıyorum 😂🤣