Hilalsarem Dadam çok kötü kokuyor o yaa. Gece o koku ile nasıl yatıyor bebişiniz. Ben 1 saat zor dayanıyor um
Dadam Hilalsarem aa o kadar kötü Bi koku hatırlamıyorum ben. 3 aylıkken kullandık şuan 8 aylık, Bi bakıcam kreme şimdi 😂
Ozgu77 Tubade yok yok korkma kızım sevdi bile onu :) aşırı bastırma ama diplerini mutlaka taraman lazım kabarsın ki konaklar temizlensin