Tubade benim oglumdada 3 aydan sonra oluştu doktorumuz karışım bir yag verdi uyguladım 2 defa işe yaradı ama oglumun saçları çok uzundu tam anlamıyla köklerine ulaşmamış hala biraz vardı son kontrolde doktorumuz zeytinyagıyla iyice ovala ama vıcık vıcık olsun 5 6 saat kafasında kalsın dedi tabi o kadar saat tutamayız ama bir saat kadar durabilir deneyebilirsiniz, biz kimyasallar yerine çözümü yaglarda bulduk😊