3 ay 11 günlüğüz biz de hep kucaktayız. Bazen kollarım kopucak zannediyorum ağrıdan. Ağlıyo ağlıyo ağlıyo. Saat 1-2 ye kadar uyumadığında artık dayanamayacak noktaya geldiğimde anason çayı içiyorum ben (türk kahvesi fincanı miktarınca) ve 1 çay kaşıgı kızımın agzına damlatıyorum. Doktora sordum sürekli verip alıştırma ama ara sıra vermekten bişey olmaz dedi