Oglunaasikanne merak ettigim soruyu sormuşsunuz 😊 bnimki de 10.5 aylik 1 aydir birlikte yatiyoz dis geliyomus her yarim saat uyaniyor bas edemedim yanima aldim. Vicdanim pek rahat degil sonra yatagina alismaz mi acaba diye. Ama risk yok cok dikkatli uyuyoruz. İnsallah iyi bisey yapiyoruzdur valla cok da alıştık cok guzel oluyor birlikte uyumak 😆😆