Oglunaasikanne Benim kızım da anne yanında yatıyordu ama artık sadece yanımda uyuyor, yoksa hemen uyanıyor. 6 aylık oldu. Doktorumuza sorduk sakıncası olur mu diye, hiçbir şey olmaz dedi. Annenin aşırı yorgun olduğu durumda bebeğin üstüne yatması gibi durumlardan çekinilir ama pek olacak bir şey değil ve ilk aylar için geçerli dedi. Hatta dikkat edin o sizin üstünüze yatmasın diyip güldü 😄