RazEbrar bende sezaryan olmuştum ilk dikiş ağrılarından dolayı sadce sardım.sonra kilotlu korse kullandım etkliydi ancak yengemin tavsiyesi üzerine emba korse aldım..nerdeyse 6ay geçmiştir..ama iyiki almışım dedim belim inceldi göbeğim küçüldü..halada takıyorum..ancak szaryan göbeğinin gitmesi için egzersizte yapmak lazim ama korse baya işe yarıyor tavsiye ederim 👍👍terletme özelliğini var o yüzden etkisi güzel….👍