Artemis0 RazEbrar Ben de 24 Eylül’de 12.24de doğum yaptım. Hemen karnıma baktım anestezi sonrası kendime gelince baya bir inmiş benimki. Sanırım bu konular biraz yapısal zaman tanımak gerekiyor vücuda.
bitanem123 İnmiyor anam balon gıbı kaldı işin kötü tarafı ben yedikçe yiyorum 😱😱😱heralde kardeşi içerde kaldı 😂😂😱
MasalMomy bitanem123 bende bazen ikiz hamileydim birini aldılar birini içerde unuttular diyorum eşim gülüyor 😂😂
Kelebekkk34 RazEbrar dikişli mi eminmisiniz, dikişsiz yapmış olabilirler eğer öyleyse vakit kaybetmeden başlayın dokular taze çünkü sıkmanın tam zamanı
ebbbbbruu Doğumdan önce zaten zayıftım ne korse kullandım ne diyet yaptım. Vücut şeklin neyse zamanla ona dönüyosun emziklisin tatlı ye diyenleri duyup kendini şerbete batırma yeter.
ebbbbbruu RazEbrar dönersin bende 38le hamile kaldım 70le doguma girdim şuan 50yim tam ideal oldum çok zayıftım şimdi yiyorum ama tekrar öyle zayıflamayım diye
Damla29 Yesil canım ben daha 1 hafta olmadı takalı gözle görülür fayda var git gide karnım iniyor az kaldı bide ben cok cabuk kilo verdim şuan hamile kaldıgım kilodayım 14 gün olcak doğum yapalı