ikos58 arkasında tarifi yazıyor zaten. 1litreden 3litreye kadar yapılıyor. Sütü kaynatıyorsunuz sonra bir çaybardağın yarısı kadar süt alıyorsunuz biraz ılıyınca tozu atıyorsunuz bekliyorsunuz bu ara temceredekilerde ılıyor hemde mayanın probiyotiği çıkıyot o süre zarfında. Muhakkak deneyin beğeneceksiniz :)