YazCilegi
Hocam bende ilk iki yağışından açık güzeldi, kalıp gibiydi💪.. Üçüncü yapışım sulu oldu🤦🏻♀️.. Galiba biraz sıcak mayaladım🤷.. Yada aktifleşdikten sonra mayayı biraz beklettim bilmiyorum hatam nerede🙈.. Hazır aktifleşmiş onları var.. Bulamadım, bulursam onu deneyeceğim.. Sizde b bakın isterseniz onu kullanmasıysanız..