BerenBeril su coronaya iyi gelir tabi ki ama erişkin bireyler için. Süt çocuğunda me kadar süt o kadar iyileşme olur. Anne sütünde virüslerle savaşan maddeler var. Ne kadar çok alırsa o kadar iyi olur. Su midede yer kapladığı için bebekte doygunluk hissine neden olur. Daha az emmesine sebep olur o yüzden. Ama zaten sadece anne sütü alan bir bebek 6. Aya kadar hem her türlü enfeksiyondan korunmuş olur. Hem eğer bir enfeksiyona yakalanırsa süt içeriğindeki doğal bağışıklık elemanların idan dolayı bir ilaç gibi tedavi eder. Hem de tek başına bir bebeğin tüm ihtiyaçlarını karşılar. Ayrıca tüm bunların dışında sadece anne sütüyle beslenen bir bebeğin İQ puanı yani zekası diğer yaşıtlarından yüksek olur. Ama sadece anne sütü alması şartıyla susuz