Hayriyemte Esesra verdim ve halada veriyorum çok şükür kilosu gelişimi çok iyi beslenmesiyle alakalı hiç sorun yaşamadım ben biraz geri kafalıyım sanırım bebek büyütmede büyükler ne tavsiye ederse o yoldan gittim pişmanda degilim😊🤷🏻♀️
BerenBeril Esesra ilk kızımada verdim hemşire ver dedi sen nasıl çorba içtiğin zaman su içmek istiyorsan çocukta aynı şekilde dedi
filtrelikahve Esesra bende veriyorum mama içiyor bebeğim 3 aylık dogdugundan beri iciyor 1 cay kasigi doktorum önerdi her doktor aynı şey söylemez.
yaseminyaren senemyavas Benimde 2 bucuk aylık kızım var mama içiyor günde bende 2 3 çay kaşığı veriyorum su
Esesra Hayriyemte yalnız büyüklere güvenirken unutmayın ki eskiden büyüklerimiz zamanında neredeyse her evde bir bebek ölüyordu. Bilim varken bilime güvenin. Bilgiye ulaşmak yaygınlaştığından beri bebek ölümleri artık parmakla gösterilecek kadar azaldı.
Bllmn Esesra ay ağzınız bal yesin ne güzel anlatmışsınız. Böyle herkes uzman gibi kendinden emin ilk günden su ver bişey olmaz iyi olur yazıyor ya hayret ediyorum gerçekten
Esesra BerenBeril o hemşireyi sağlık bakanlığına şikayet edin. Öyle bi bilgi yok doktorunuzla görüşün. 6 aydan küçük bebeğe su VERİLMEZ. Süt bütün ihtiyaçlarını karşılar su dahil.
Mkelebek senemyavas 2ay 23 gunluguz hic su vermiyorum vermemde. Anne sutu su ihtiyacini karsiliyor ztn doktorlara sorarsaniz vermeyin derler
Annesininbali29 BuseveMinigi benim bebeğim bir haftalikti kontrola götürdüm doktor bol bol su ver dedi bende yeni doğmuş bebeğe su verilirmiki dedim sen ver istemezse içmez dedi ben dinlemedim öbür çocuklarıma vermedim bunada vermem dedim çocuk doktoru nasıl su ver der diye düşündüm
BuseveMinigi Annesininbali29 o doktorda sıkıntı var. Çoğu doktorun görüş birliği vermeyin diyorlar bu yüzden zehirlenen çocuklar var. Sizin yerinizde olsam şikayet ederdim.
Kuzeybusra Esesra doktorum mama kullandgim icin gunde 3 kaşik ver dedi ve amcamın ikiz bebeginin birine su vermediler diye öldü
Esesra BerenBeril o zaman süratle doktorunu değiştirin. Sağlık bakanlığı da Amerikan Pediatri akademisi de karşı suya. Çok net bir şekilde.
BerenBeril Esesra bilmiyorum ama çoğu kişidende doktora götürdükleri zaman bu çocuğa hiç mi su vermiyon ciğerleri susuz kalmış diyen doktorlar varmış öyle duydum
Elisatkr Ben kızıma su veriyorum ki karşı değilim. Zaten dolu dolu içmiyorlar sadece bir iki kez çekiyor. Hele sıcaklarda verilmesi gerekiyor . 5 aylik kızım doğduğu günden beri hep vermişimdir
Flora senemyavas Merhaba anne sütü ile besleniyorsa su vermenize gerek olduğunu düşünmüyorum benim bebeğim mama ile beslendiği için ben biraz su veriyorum o da hemen midesini etkileyip yarım saat sonra su geri kusuyor tabi her bebek farklı
ArdcAyca senemyavas biz 4 buck ayligiz her gun olmasada iki gunde bir veriyorum dili beyz beyaz oluveriyo sadece anne sutu aliyor ve sacli bi bebek oldugu icin asiri terliyo ben kendimde cok su iciorm ama bende cok terliyorun kirki ciktigindan beri veriyorum ben suyu
ahdkh8689 Esesra size göre öyle olabilir mama yiyen çocuğa verilir ben zaten doktor önerisiyle verdim hanımefendi siz vermeyin çok kesinde konuşmayın
Esesra ahdkh8689 maalesef mama yiyen çocuğu da verilmez. Kesin konuşuyorum çünkü bilim kesin konuşuyor bu konuda. Yapılan binlerce çalışma var. Amerikan Pediatri akademisi de sağlık bakanlığı da çok net bir şekilde su verilmesine karşı.
Esesra BerenBeril her mesleğin iyisi kötüsü oluyor maalesef ama yanlış su vermek. Bu konuda bilim dünyası hemfikir.
BerenBeril Esesra bebeğim korona atlattı 15 gün önce hemşire her aradığında bol bol su ver su çok önemli diyordu bana bende veriyordum