Biricigm Tatlimannem 3 aylıksa eğer atak geçirdiği için bu durumdadır. Bende rota yaptırdım ağlaması arttı ama ataktan olduğunu biliyorum. İlacın yüksek bi etkisi yok. 3. Atağı geçiriyolar ataka zamanlarında bu şekilde oluyolar malesef
Ask_kokulu_yavrum Tatlimannem kıyametler koptu 2.5 hafta yavrum doktor 3 haftaya bağırsaktan atar dedi birdaha 2. Dozu düşünmüyorum alerjik bebek bide
Ebrarr Tatlimannem ya canım çocuktan çocuğa değişiyor bizim atesimiz 3. Günde çıktı mesela ben ilk gün olur diye beklerken
Ebrarr Tatlimannem otuz sekiz buçuk oldu dusuremeyince hasteneye gitmek zorunda kaldim yavrumu nasıl ağlattılar hala gözümün önünden gitmiyor damar yolunu acamadilar 🙈
Fatma_FLZ Tatlimannem rota genelde pek yan etki yapmıyor ama bi doktorunuza danışın Bize hemşire bi kaka rengi değişebilir demişti
Fundafatma Bsrsn benim çocuğuma yaomadilar 3.ayinda sadece izlem var pandemi dolayısıyla gelmeyin onada dediler
Ebrarr Ask_kokulu_yavrum orası öyle de ne bileyim yine öyle ateslenirse diye korkuyorum yanlızım bide çok sıkıntı oluyor 😔
Drkgrss Cansudeniz hadi ya çok geçmiş olsun🙏🏻 Normal aşılarını sağlık ocağında yaptırıyosunuz değil mi? Bizimde peşembe günü 2. Ay aşımız var sağlık ocağında , ondan 15 gün sonrada hastanede yaptırcaz bizde
Cansudeniz Drkgrss evet gerisi sağlık ocağında kendi doktoruda takip ediyo çok zormuş aşılar çok huy değişikliği yapıuo yaptrırmasan bir dert yaptırsan ayeı dert
Drkgrss Cansudeniz anladım canım çok teşekkür ederim biz daha aşılara başlamadık inşallah sıkıntısız atlatırız tüm aşıları