Tatlimannem takipli olduğumuz çocuk doktoru vardı ısrarla rotayı yaptırmamı söylüyordu, bebeğimin çoklu gıda alerjisi vardı ben yaptırmak istemiyordum, sonra alerji doktoruna randevu aldık iyi ki yaptırmadın dedi kesinlikle alerjik bünyeli çocuklarda tavsiye etmiyor normal bebeklerde bile yoğun tepki verebiliyormuş 🤦🏼♀️ Bi kaç gün huzursuzluğunu yaşarsınız normale döner Allah’ın izniyle aşı yeri falan ağrıyor olabilir