Seherronya aslında metabolizması fazla çalıştığındanmış kuzum. Gökçede herşeyi güzel güzel fazla fazla ve sık sık yerdi, aklında olsun doktor bize öğün aralarını aç, iki kez yiyeceği yemeği 1 kez yedir uyanıklık saatinde iki öğün yemek yerine bir öğün yemek bir öğün devam sütü ver, ne kadar çok yemek yerse bünye onu sindirmek için daha fazla enerji harcar dedi. Onun dediği gibide günde 3 ana 2 ara öğün ve 3 devam sütü veriyorjm daha yeni yeni gözle görülür kilo almaya başladı.
Gökçede önceden minimum 5 kez kaka yapardı, yeni yeni anca 2-3 e düştü💪🏻