Seherronya bende 1 yasında aldım 24 36 çok büyük görünüyor ama giyince rahat yatması için büyük tercih ediyorum hep,birde bu sene muhtemelen olmayacak keşke daha büyük alsaydım diyorum ,2 yasına yeni girdik şuan 90 cm 15 kg,tamamen kilo boy orantılı 😉